jueves, 5 de abril de 2012

Bakoitzaren momentua (garapena)

Gaurko saioan, ulermenaz eta errespetuaz aritu gara, hausnartzeko denbora tarte bat eskatzen duten jarrerez.

Pertsona garen heinean eta hezitzaileak izango garen heinean, denboraren aldagaia kontuan izan behar dugu, oro ez gara berdin eta gure erresistentzien eta baloreen indarrak ez du berdin jokatzen. Denborak errespetatu behar ditugu, pertsonen barne egoeraren momentua, hau denboraren aitzakiaz bortxatu gabe. Barne egoera existitzen den gauzarik pertsonalena da eta hau konpartitzea gauzarik aberasgarriena bada ere, norbanakoaren sakontasuna errespetatu behar dugu bakoitzaren mugak ulertuz eta konpartitzeko denbora malgutasunez aurkeztuz. Azken finean, garapena prozesuaren urratsak errespetatuz.
Hala ere, norbanakoa indibiduo gisa ausartzera ausartu behar da, bertatik eratortzen baita konpartitzeko eta irekitzako gaitasuna, garapen prozesu horretan urratsak aurrera egin ditzan.
Beraz, bi aldetatik ahaleginak eskatzen duen egitekoa da sakontasunari ateak irekitzea eta konpartitzeak, norbanakoa ausartuz eta gainerakoak errespetatuz.
Bakoitzaren egoera albokoaren egoeran eragina duen bezala, norbanakoaren eta inguruaren egoera, sakontasuna, izaera eta momentua errespetatu eta ulertu behar dugu.

Saioaren dinamika

  • Garapen prozesuaren denboren errespetuaz aritu gara.
  • Norbanakoaren barne egoeraren eta sakontasunaren ulermenaz mintzatu gara.
  • Errektifikatzeko gaitasuna, irakaslearen gaitasun garrantzitsuetarikoa bat, denok okertzen gara baina egindako ebaluatzea eta honetaz hausnartzea, ikasteko biderik eraginkor eta aberasgarriena da.
  • Ausardia kontzeptua, aurrera egiteko, ausartu behar dugu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario