Pertsona garen heinean eta hezitzaileak
izango garen heinean, denboraren aldagaia kontuan izan behar dugu, oro ez gara
berdin eta gure erresistentzien eta baloreen indarrak ez du berdin jokatzen.
Denborak errespetatu behar ditugu, pertsonen barne egoeraren momentua, hau
denboraren aitzakiaz bortxatu gabe. Barne egoera existitzen den gauzarik
pertsonalena da eta hau konpartitzea gauzarik aberasgarriena bada ere,
norbanakoaren sakontasuna errespetatu behar dugu bakoitzaren mugak ulertuz eta
konpartitzeko denbora malgutasunez aurkeztuz. Azken finean, garapena
prozesuaren urratsak errespetatuz.
Hala ere, norbanakoa indibiduo gisa
ausartzera ausartu behar da, bertatik eratortzen baita konpartitzeko eta
irekitzako gaitasuna, garapen prozesu horretan urratsak aurrera egin ditzan.
Beraz, bi aldetatik ahaleginak eskatzen
duen egitekoa da sakontasunari ateak irekitzea eta konpartitzeak, norbanakoa
ausartuz eta gainerakoak errespetatuz.
Bakoitzaren egoera albokoaren egoeran
eragina duen bezala, norbanakoaren eta inguruaren egoera, sakontasuna, izaera
eta momentua errespetatu eta ulertu behar dugu.
Saioaren dinamika
- Garapen prozesuaren denboren errespetuaz aritu gara.
- Norbanakoaren barne egoeraren eta sakontasunaren ulermenaz mintzatu gara.
- Errektifikatzeko gaitasuna, irakaslearen gaitasun garrantzitsuetarikoa bat, denok okertzen gara baina egindako ebaluatzea eta honetaz hausnartzea, ikasteko biderik eraginkor eta aberasgarriena da.
- Ausardia kontzeptua, aurrera egiteko, ausartu behar dugu!
No hay comentarios:
Publicar un comentario